Форум Валентина Бугрима

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Зв'язки з громадськістю » Конкурс на найкраще тлумачення поняття «Реклама» і "Паблік рилейшнз


Конкурс на найкраще тлумачення поняття «Реклама» і "Паблік рилейшнз

Сообщений 31 страница 60 из 81

31

Як кажуть американці:"Реклама не приправа до бізнесу, а життевоважлива складова частина нашої економіки". Навіть в періоди економічних криз вона не тільки процвітає, але й допомагає вижити тим, хто користується її послугами, слідує її рекомендаціям.
Реклама - це імя, одяг, речі, а зустрічають по одязі; це візитна картка фірми, її гарне ім'я. Одним словом, реклама - комплекс заходів, супроводжуючих товар на життєвому шляху. Це складний вид людської діяльності. Її продукція сформована таким чином, щоб здійснювати вплив на підсвідомість людини.
Реклама - двигун торгівлі. Товар - завжди георой реклами. І те наскільки буде творче оішення, сюжет, визначиться успіх реклами. В ній все повинно бути прекрасно - і дизайн, і ідея, тому для роботи в рекламі потрібен особливий дар. Для успішної роботи в області PR необхідно вміти переконувати людей і впливати на їх думку. Слід зазаначити, що реклама і PR - це види діяльності самостійні, але тісно зв'язані. Тобто PR не існує без реклами, як і реклама не існує без паблік рілейшнз. Вони іноді переплітаються, іноді незалежні один від одного. Реклама може бути інструментом в PR-діяльності, або ж PR може стати інструментом при втіленні в життя рекламної компанії.
PR - це зусилля, які направлені на створення і підтримку гармонійних відносин між організацією та її суспільстввом. Це вид реклами, який орієнтується на досягнення високої репутації фірми.

0

32

Public Relation - наука комунікативного циклу, оскільки покликана охопити як масові, так і індивідуальні камунікації. вона має характер стратегічного спрямування. Якщо ж реклама заповнює простір, то паблік релейшинз його окреслює, визначає основні цілі. Паблик релейшинз продає організацію продукта, обєкта, як реклама у свою чергу продає продукт організації.
Реклама - це ціленаправлена комунікація, поширювана відомим, ясно названим джерелом у сплачений час або на сплаченому місці.
Дуже часто допускають помилку поєднуючи ці два поняття. Звичайно, слід погодитись, що вони дещо подібні, але не слід їх споріднювати як брата і сестру.

0

33

так... ну якщо це конкурс то мають бути призи і переможці! ось вже іспит 14-ого))) так шо треба і переможців оголосити )))

0

34

З Новим - остаточно насталим 2008 роком усіх відвідувачів Форуму і Вас, A.Filon4uk, як найактивнішого!

Хай буде кращим рік Новий, аніж усі минулі...

Щодо Призів - то під час семестру їх було вручено студентам (з підписом і побажаннями) у процесі комунікації РЗГ. Та вручення призів триває... І як, ви розумієте крапки тут, поки що, не може й бути... Але як проміжний підсумок - для декого 14-е січня, для декого - 22 січня! (За відмінні результати також можна отримати книгу)...
Хай щастить!!!
Голова Оргкомітету - Валентин В. БУГРИМ

0

35

Дякую, Валентин Володимирович )
Вас також з Новим роком ) будемо вващати що сьогоднішній екзамен - це новорічне свято знань )))
Всім успіхів)))

0

36

Дякую і Вам,A.Filon4uk, за адекватність. І погоджуюся З Вами, що екзамен - це це не лише новорічне свято знань, а й парад ерудиції, уміння, навичок - блиск свого інтелекту і фаховості...
В.Б.

0

37

Реклама - це спеціальна інформація про певний об"єкт, що розповсюджується в будь-якій формі, з метою створювати і підтримувати інтерес до нього. Це те, що нас всюди оточує, набридає і підсвідомо (іноді свідомо) формує наші погляди. В нашому житті немає нічого більш нав"язливого та фатального ніж реклама. Вона була, є і буде. Ще з античних часів (згадаємо про Ріно з острову Крит) й до сьогодні (олвейз кока кола...) реклама штурмує наш мозок новою звабливою інформацією та новими слоганами. Це невід"ємна сфера людського життя.

PR ( в перекладі з англійської public relations - зв"язки з громадськістю) - це сфера людської діяльності, яка включає в себе створення свідомих, запланованих відносин між об"єктом (фіз. або юр. особою) та громадськістюю. PR покликаний  формувати громадську думку з багатьох питань за допомогою системи запланованих заходів.

0

38

PR - це ремесло , для якого характерні елементи мистецтва . І тому , як будь - яке мистецтво , не має точного визначення !!!

0

39

Р.е.к.л.а.м.а - формування, обробка, поширення певної інформації для певних людей з певною метою.

0

40

Реклама - інформація про фізичну або юридичну особу, товари, ідеї, що розповсюджується у будь-якій формі, за допомогою  будь-яких засобів інформування, що призначена для непевного кола людей і має за мету інформувати або підтримувати зацікавлення в цих фізичних, юридичних особах, товарах, ідеях і сприяти реалізації товарів та ідей.

0

41

ПР - це система зв'язків з громадськістю, завданням якої є  постійна діяльність, спрямована на  розвиток вза'ємовідносин між фірмою й громадськістю, вплив на громадську думку з тим, щоб сформувати, посилити або змінити її по відношенню до запропонованого продукту, організації, підприємства, будь-якого явища.

0

42

Реклама - це добре переказана правда .

(Данільченко Дар*я РЗГ1)

0

43

Реклама- це не приправа до бізнесу, це і є сам бізнес.

PR- це політик, що цілує немовля.

0

44

Реклама-це особлива форма презентрування та ознайомлення споживача з певним продуктом,послугою тощо з метою заохочення до придбання.

0

45

PR- створення певного іміджу та його захист (підтримання).

0

46

Реклама – это информация о товаре или  возможно о услугах, распространенная в различных формах , целью которой является привлечение внимание клиентов к покупке этого товара или использованью данной услуги.

PR - комплекс мероприятий по продвижению компании, организаций, физического лица и пр. путем создания хорошей репутации в общественности.

0

47

Реклама
       Кроха сын к отцу пришел,
       и спросила кроха:
       "Пап, реклама - хорошо?"
       "Да, сынок, неплохо!
       
       Без рекламы нам беда,
       Без нее мы никуда!
       
       О духах, машинах стильных,
       Операторах мобильных,
       О стиральных порошках,
       Глазурованых сырках -
       Обо всем сейчас с экрана
       Сообщает нам реклама.

       Где роботу мне найти,
       И когда в кино пойти,
       За кого голосовать,
       Где продукти покупать -

       Реклама даст всегда совет
       "Реклама - это имя вещи", -
        Так говорил один поэт!"

Отредактировано Манзюк Тетяна (2008-10-06 16:18:48)

0

48

Піар - це важлива складова державної і недержавної управлінської діяльності, що покликана забезпечувати взаєморозуміння між тими, хто управляє, і тими, ким управляють, заради підвищення ефективності їх функціонування.

0

49

PR - це комплекс дій та заходів спрямованих на створення штучного образу, тобто іміджу, людини, фірми або підприємства, що ведуть за собою формування позитивної суспільної думки про даний об'єкт. PR - це невід'ємна складова будь-якого серйозного бізнесу або справи.

0

50

реклама-цеінформаційне повідомлення про споживчі власивості конкретного товару і види послугз метою створення попиту на них. або це вид комунікативного зв'язку між конкретним виробником і споживачем з м метою його вербування на свою сторону та покупки його продукції :writing:

0

51

РЕКЛАМА - цілекпямований вплив на споживача неособистого характеру для збільшення попиту товара на ринку.
PR - комплекс заходів спрямований на формування іміджу фірми, товару, політичної партії, особистості тощо, оснований на наданні інформації громадськості та співпраці з нею.

0

52

Реклама - інформація яка дноситься від рекламодавця до цільової аудиторії, задача якої спонукати цю аудиторію до певної дії.

0

53

PR - процес формування бажаного іміджу товару, людини і т.п.

0

54

РЕКЛАМА-це розкрутка певного продукту чи послуги,з метою забезпечити коло потенційних покупців рекламного товару чи користувачів рекламної послуги,за рахунок його висвітлення в привабливому свтілі, використання маніпулятивних і психо-фізіологічних факторів впливу на людську свідомість,людські емоції.
PR-комплекс заходів призначених для формування потрібної громадської думки, стосовно певної організації чи особи, впливаючи на людський розум.

0

55

Реклама- вид комерційної (некомерційної - соціальної) діяльності, що спрямований на  просування  у різноманітних прошарках соціуму  певних  продуктів (товари, послуги і т.д.) шляхом інформування суспільства ( ринку потенційних і реальних споживачів) або окремих його елементів (спеціалізована реклама для вузького кола спеціалістів - BTB) про існування і  споживчі переваги певної продукції за допомогою спеціальних рекламних заходів( рекламних акцій; сейлз-промоушн; реклами на різноманітних носіях: телебачення,  радіо, носії назовньої  і транзитної реками, Інтернету; продакт-плейсменту ті ін.)

0

56

Хм, на першому курсі я просачкувала трошки і не написала на даному форумі власного визначення((( щож, спробую реабілітуватись.
Реклама - це результат роботи фахівців даної галузі. А трудяться вони з одною метою - показати споживачу рекламований товар чи то послугу та збільшити попит, привернувши до нього увагу, подекуди,  зманіпулювавши аудиторією, чи застосувавши безліч інших прийомів. Реклама найчастіше є комерційною діяльністю, адже що треба виробнику? - Прибуток. В даному випадку можна відступати від питання комерційного, адже ж є багато видів реклами, серед яких і некомерційна. Але це вже інше питання.

0

57

Паблик рилейшнз (Public Relations или PR) - коммуникативная активность, (включая косвенную рекламу), направленная на формирование гармоничных отношений с обществом, обычно открыто оплачиваемая и используемая как дополнение к рекламе, осуществляемая с целью информирования общественности о фирме, ее товарах, завоевания доверия и формирования благоприятного имиджа.

0

58

РЕКЛАМА
1) любая платная форма неличного предложения и представления идей, товаров и услуг от имени известного спонсора;
2) форма коммуникации, которая пытается перевести качество товаров и услуг на язык нужд и потребностей покупателя

0

59

"Реклама - это самое прикольное, чем можно заниматься, не снимая одежды".
Джерри Делла-Фемина

"Заниматься бизнесом без рекламы - это все равно, что строить глазки девушке в полной темноте. Только вы один знаете, что делаете. И больше никто!"
Эдгар Хоу

"Реклама - это желание в упаковке".
Виктор Кротов

"Творчество без стратегии называется искусством. Творчество со стратегией называется рекламой".
Джефф Ричардс

0

60

Мне бы хотелось процитировать влиятельных и успешных людей, которые, в свое время и по сегодняшний день, сделали огромные взносы в развитие рекламной коммуникации:
«Реклама побуждает людей жить не по средствам? То же самое можно сказать о браке » (Брюс Бартон)
«Вся реклама - это хорошие новости» (Маршалл Маклюэн)
«Реклама - самая интересная и самая трудная форма современной литературы» (Олдос Хаксли)
«Реклама - двигатель торговли: сотня двигает, один торгует» (Хенрик Ягодзиньский)
«Реклама духов принесла мне больше известности, чем любой фильм, в котором я снималась» (ДЕНЕВ Катрин)
«Реклама - источник вдохновения весёлых и находчивых» (Валерий Афонченко)
«Реклама может убедить человека купить некачественный товар, но только один раз ». Дэвид Огилви.

0


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Зв'язки з громадськістю » Конкурс на найкраще тлумачення поняття «Реклама» і "Паблік рилейшнз