Реклама - право на здійснення бажання.
Завдяки їй ми розуміємо, що можемо придбати об'єкт мрій, або засіб їх досягнення та ще й зі знижкою та маленьким подарунком. І тоді, забувши про все, ми біжимо до найближчого пункту продажу "мрій",
купуємо чудо-товар і почуваємо себе найщасливішими. Нам здається, що віднині все буде по-іншому, буде так, як ми хочемо. Наші зуби будуть найбілішими, волосся втричі густішим, сукня сезону зробить нас найпрекраснішими і ми будемо жити у Країні Мальборо разом з красунчиком-ковбоєм.
Але насправді все виявляеться більш прозаїчним. Паста й шампунь, створені "за останніми розробками" - звичайні хімікати, які зовсім не відрізняються від попередніх, у сукні "must-have" ми виглядаемо так само, як тисячі інших "модниць", які потрапили на ту саму вудочку, Країни Мальборо просто не існує, а сам ковбой помер багато років тому від раку легенів....
Розмірковуючи на тему "що таке реклама", у голову лізуть лише песимістичні думки: реклама-це велика брехня, яка намагаеться вкритися маленькою ковдрою правди; реклама-це мільйони незбувшихся надій і обдурених людей; реклама-це величезні обіцянки та мізерний результат; і насамкінець-це бездонна яма, в яку стікаються мільярди доларів, такі необхідні голодуючим, хворим, бездомним, сиротам....
І тут переді мною постає логічне питання: якщо світ реклами такий брудний і брехливий, то що я забула у цьому світі?
Мій радник-янголя підказує, що я намагатимусь реалізувати свої творчі здібності, додати до діжки брехні хоч чайну ложечку правди, допомогти насправді гарним і корисним проектам завоювати прихильність споживачів. А от радник-бісик нагадує, що я хочу добре заробляти, мати якусь перевагу над іншими покупцями та багато-багато іншого.
Свою відразу до реклами, або захоплення нею я зможу зрозуміти лише спробувавши себе у цьому нелегкому ремеслі.