Реклама - спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується в будь-який спосіб та будь-якій формі з метою прямого або опосередкованого одержання прибутку
«Ні! Ні! Ні!» - кажу я. Ні нудним та занадто розумним визначенням, що тільки ускладнює справу. Ні вульгарності, що сьогодні стала звичною справою та навіть встигла ввійти в моду. Ні ілюзіям, ні жорстокості та помпезності! Я ненавиджу кислотні плакати та туберкульозні заїдливі пісеньки у роликах.
Чому нам, споживачам, як основним джерелом прибутку, пропонують лише недоїдки зі «вчорашнього дня»? Навіщо штампувати трафаретні салогани, плакати, буклети, проспекти та ролики? Невже ми, майбутні рекламісти, «молоді музи», будемо годувати людей шумом дифірамб та фальшивими посмішками?!
Рекламу треба розглядати насамперед ЯК МИСТЕЦТВО.
РЕКЛАМА ЯК МИСТЕЦТВО - ЦЕ НАЙСВІЖІШІ ІДЕЇ, ЯК СУБОТНІЙ РАНОК; ЦЕ ПЕРЕКОНЛИВИЙ ГРАМОТНИЙ ЗМІСТ, ДЕ ВИСЛОВЛЕНА ЛЮБОВ ДО СЛОВА ТА МОВИ; ЦЕ НАЙПРЕКРАСНІШІ ЗОБРАЖЕННЯ, ДЕ НЕМАЄ НІЧОГО ОКРІМ СОЛОДКО ОМРІЯНОЇ РЕАЛЬНОСТІ, СОВІСНО ПІДІБРАНІ ДЛЯ НАС, СПОЖИВАЧІВ; ЦЕ МУЗИКА, ЩО ЙДЕ ВІД СЕРЦЯ ПРЯМІСІНЬКО ДО НАШИХ ВУХ, ЩО РОБИТЬ НАСТРІЙ ОСОБЛИВО ПІДНЕСЕНИМ; ЦЕ ОСОБЛИВО ТОНКИЙ ДИЗАЙН, ЯКИЙ ПЕРЕПЛІТАЄТЬСЯ ІЗ НАТХНЕННИМИ КОЛЬОРАМИ ТА СИМВОЛІКОЮ ДУШІ ПРОДУКТУ; ЦЕ ПОВАГА ТА ЛЮБОВ ДО КЛІЄНТУ (СПОЖИВАЧА); ЦЕ ЗАГАЛЬНИЙ, УНІКАЛЬНИЙ ТА НЕПОВТОРНИЙ ОБРАЗ, ЩО З ГІДНІСТЮ ПРЕДСТАВЛЯЄ СВОЄ ІМ'Я ШИРОКИМ МАСАМ.
ХІБА РЕКЛАМА- ЦЕ НЕ МИСТЕЦТВО?!