Реклама - засіб маніпулювання людьми, їхньою підсвідомістю та бажаннями. Це спосіб примусити людину купити те, що не завжди їй і потрібно. Це тотальне запудрювання мозків. Частіш за все реклама опирається на певну цільову аудиторію, та не претендує на креативність. Також реклама - це засіб відмиття грошей.
PR ( Public Relations) - це спеціалізована діяльність піарщиків в інтересах замовника по створенню певного іміджу ( позитивного або ж негативного), яка здійснюється через ЗМІ (радіо, преса, телебачення). Піар буває білий - створення ідеального іміджу про певний бренд, особу, організацію. Та чорний - створення негативного образу.
Піар та реклама - це мистецтво напівбрехні, коли щоб досягти певних цілей, про усі недоліки замовчують, а усі позитивні якості гіперболізують, роблять з мухи слона.
Це не стосується лише чорного піару та соціальної реклами.
Отже, реклама та піар - вміння зробити з "нічого" - щось геніальне.