Форум Валентина Бугрима

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » КОНКУРС із ТЛУМАЧЕННЯ РЕКЛАМИ і ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ - 09


КОНКУРС із ТЛУМАЧЕННЯ РЕКЛАМИ і ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ - 09

Сообщений 1 страница 30 из 58

1

З 2007 р. в Інституті журналістики Київського національного університету, вПеРше у вищій школі України вивчається ексклюзивна дисципліна - для студентів І курсу, спеціальність "Реклама і зв"язки з громадськістю", - "ОСНОВИ РЕКЛАМИ і ЗВ"ЯЗКІВ з ГРОМАДСЬКІСТЮ : вступ до спеціальності". Дисципліна опановуєтся лекційно і практично. Подробиці: див. навчальну, робочу програми та навчально-методичний комплекс на сайті Інституту.

Тут же, на Форумі відсьогодні оголошується конкурс на тлумачення поняття - "реклами", "паблік рилейшнз", що передбачено й модульно-рейтинговим поцінуванням...
Умови:
1. Цікаве оригінальне за змістом і формою визначення (словесне, зображальне, графічне, комбіноване і т. д.).
2. Розміщення тлумачення у цій рубриці Форуму.

Підсумки підводяться з 15 по 20 жовтня ц.р. Переможці отримуються модульні бали і призи.

Голова журі - Валентин В.БУГРИМ

0

2

PR - це не салон краси. PR не допоможе справитися з глибинними проблемами, які виникають через нездоровий спосіб життя. PR не вирівняє зморшки, нажиті з віком. Ніякий придуманий PR образ не протримається і дня, якщо не зміниться сутність поведінки. Нарешті, PR не замаскує лицемірного виразу обличчя чи злобного оскалу.

PR - це персональний консультант, психолог, порадник. Він каже, як треба змінити поведінку, а вже потім радить, як зробити так, щоб це помітили ті, для кого це важливо. Він радить, як відшукати в собі ті цінності, які резонують із суспільною думкою, і як допомогти собі, допомагаючи іншим. У кризовій ситуації він не рекомендує розслабитися і зробити тайський масаж чи обгортання водорослями: навпаки, він навчає мобілізуватися, знайти в собі сили і прийняти непрості рішення.

Отредактировано Анна Держановська (2009-09-24 10:12:55)

0

3

PR - це певна функція менеджменту, яка допомагає встановлювати і підтримувати процес комунікації, взаєморозуміння, схвалення і співпрацю між організацією та її громадськістю; вона включає управління проблемами; допомагає керівництву
в курсі справи і реагувати на громадську думку; визначає обов'язок керівництва компанії служити інтересам суспільства.
Це допомагає гнучко реагувати на зміни і ефективно їх використовувати, будучи єдиною системою, зповіщающою про майбутні зміни, як основних інструментів використовує дослідження і технічної та етичної комунікації
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------
PR-це мистецтво і суспільна наука, що займається аналізом тенденцій, вгадувати їх наслідки, що надає консультації керівникам організації та проводить в життя програми дій, які спрямовані на благо як організації, так і суспільства

Отредактировано Анна Держановська (2009-09-20 20:15:04)

0

4

PR афоризмы

-Реклама - это за деньги, а PR - это по любви
-PR- это спобность быть всегда в нужное время , в нужном месте!
-Кто владеет информацией - тот владеет миром
-Хорошая репутация более важна, чем чистая рубашка. Рубашку можно выстирать, репутацию - никогда
Создавайте о себе легенды, Боги начинали с этого;
- Реклама рождаеться из знания жизни;
- Разумный довод наносит обиду;
- Чем осторожней пиарщик в своих обещаниях, тем он точнее в их исполнении;
- Мы не настолько богаты, чтобы платить за рекламу;
- Чтобы убедительно лгать, нужно знать правду;
- Одна голова - хорошо, а с мозгами лучше;
- Я не перестаю быть Пиарщиком от того, что не пиарю;
- Многие существа считаются разумными, пока не начнут говорить;
- Лучше всего пиарщик разбирается в том, что у него нет;
- Улучшить свой имидж легче всего в истории;
- Не нужно ругать, нужно заставить сомневаться;
- Трудно отбиться, если Чорный пиар построен на правде;
- Если человеку не нужны деньги, он становиться опасным;
- Как много нужно знать, чтобы сомневаться;
- Сделай людям добро, и они этого вам никогда не простят;
- Знание закона не освобождает от соблазна;
- Открытый пиарщик – тот, кто умеет скрывать свои секретности;
- Лучше сожалеть о том, что мы сделали, чем о том, что мы не сделали;
- Возможность победить заключается в конкуренте, непобедимость в тебе самом;
- Вежливость ничего не стоит, но приносит много;
- Не рискуя, ты рискуешь еще больше;
- Чем лучше все складывается, тем больше оснований для опасений;
- Ухудшить имидж конкурента лучше в истории;
-Деньги дают свободу выбора
-Встречают по имиджу, а провожают по репутации
-PR событие – то , о котором хочется рассказать другим людям
-Пиарщик как хороший настройщик музыкальных инструментов, налаживает звучание фирмы
-Удачный девиз нажимает срытые кнопки нашего подсознания и подталкивает к принятию тех или иных решений
-Информационный вакуум несет за собой массу домыслов и догадок журналистов
-Новость не должна вызывать вопрос «Ну и что?»

0

5

Рекламу не виробляють і не розповсюджують у вакуумі. Вона сама поширюється зі швидкістю світла. Її не треба намагатися побачити- вона сама тебе знайде. Її не треба намагатися почути- вона сама прийде до тебе. Ніколи не шукай відповіді на запитання:"Що таке реклама?",бо це як НОВЕ життя,котрому ще ніхто не дав означення!Насправді це те,що нагадує все,лише не мирну,спокійну Аркадську ідилію...

                                   Р - реально-історична,
                                   Е - екстремальна,
                                   К - кодово-імпульсивна,
                                   Л - логічна,
                                   А - атомарна,
                                   М - можновладна
                                   А -абракадабра...

0

6

Реклaма — спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку.

Реклама — популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників і т. ін. // Поширення відомостей про кого-, що-небудь для створення популярності. // Плакат, об'ява і т. ін., що використовуються як засіб привертання уваги покупців, споживачів

0

7

Якісний піар подібний до дорогих парфумів: вони ненав'язливі, але створюють яскравий образ; їх аромат залишається після того, як людина пішла, і надовго запам'ятовується підсвідомістю.

Реклама потрібна споживачам не менше, ніж рекламодавцям: адже вона продає їм не товар, а радість буття.

0

8

Реклама-це короткометражне шоу, створене рекламодавцем на правах його власності, з метою схилити аудиторію до певних дій, щоб підвищити попит на кінцевий продукт.

PR-комунікаційний інститут, який покликаний налаходжувати і підтримувати гармонійні відносини, шляхом управлінської взаємодії між окремими організаціями, між цими організаціями та оточуючими їх різноманітними групами громадськості на основі правдивої, достовірної інформації.

0

9

Реклама - графічне, друковане, рукописне або усне повідомлення, яке інформує про товар, послуги чи подію.

PR - взаємовідносини між громадськістю та організацією, в яких функція останньої полягає у формувані позитивної думки про продукцію певної торгової марки для підвищення попиту на неї.

0

10

реклама-це такий спосіб викачування грошей, коли ти купуеш не те, що тобі особисто потрібно, а те що рекламодавець пропонує тобі.

пр-це такий спосіб переконання, що вона згодна буде платити не стільки за продукцію, скільки за бренд.

Отредактировано Оля Млечко (2009-09-23 00:27:38)

0

11

PR-це картина художника,що сприймається глядачем саме за задумом самого митця.

Реклама-як глянець:багатообіцяюча картинка з сумнівним змістом.

0

12

Що є реклама?
Добро в ній якеє?
Кажуть, неначе
Воно золотеє.
Ні ж бо, не злотне.
Зрівнявши все злото,
Проти реклами воно -
Лиш болото.

0

13

Реклама - новая для покупателя (1), опосредованная рекламоносителем (2), заранее оплаченная (3), креативная (4) креолизованная (5) информация.
Креолизованная - потому что в рекламе психологическая и смысловая нагрузки одинаково распределяются между двумя составляющими – вербальным и изобразительным (визуальным)

Возможно, что в немецкий язык слово "реклама" пришло из французского, где reclame первоначально имело значение «подзывание сокола на охоте» и подверглось семантическому влиянию английского to reclaim (привлекать к себе внимание).

0

14

♥ Реклама создаёт иллюзию доступности у дорогого!
♥ Первой рекламной пиар-компанией был разговор Змия С Евой по поводу Райского Яблока!
♥ Качественная рекламная пиар-компания  - когда веришь в то, что коса у Юлии Тимошенко настоящая!

0

15

Реклама - право на здійснення бажання.

Завдяки їй ми розуміємо, що можемо придбати об'єкт мрій, або засіб їх досягнення та ще й зі знижкою та маленьким подарунком. І тоді, забувши про все, ми біжимо до найближчого пункту продажу "мрій",
купуємо чудо-товар і почуваємо себе найщасливішими. Нам здається, що віднині все буде по-іншому, буде так, як ми хочемо. Наші зуби будуть найбілішими, волосся втричі густішим, сукня сезону зробить нас найпрекраснішими і ми будемо жити у Країні Мальборо разом з красунчиком-ковбоєм.
Але насправді все виявляеться більш прозаїчним. Паста й шампунь, створені "за останніми розробками" - звичайні хімікати, які зовсім не відрізняються від попередніх, у сукні "must-have" ми виглядаемо так само, як тисячі інших "модниць", які потрапили на ту саму вудочку, Країни Мальборо просто не існує, а сам ковбой помер багато років тому від раку легенів....
Розмірковуючи на тему "що таке реклама", у голову лізуть лише песимістичні думки: реклама-це велика брехня, яка намагаеться вкритися маленькою ковдрою правди; реклама-це мільйони незбувшихся надій і обдурених людей; реклама-це величезні обіцянки та мізерний результат; і насамкінець-це бездонна яма, в яку стікаються мільярди доларів, такі необхідні голодуючим, хворим, бездомним, сиротам....

І тут переді мною постає логічне питання: якщо світ реклами такий брудний і брехливий, то що я забула у цьому світі?
Мій радник-янголя підказує, що я намагатимусь реалізувати свої творчі здібності, додати до діжки брехні хоч чайну ложечку правди, допомогти насправді гарним і корисним проектам завоювати прихильність споживачів. А от радник-бісик нагадує, що я хочу добре заробляти, мати якусь перевагу над іншими покупцями та багато-багато іншого.

Свою відразу до реклами, або захоплення нею я зможу зрозуміти лише спробувавши себе у цьому нелегкому ремеслі.

0

16

Гарній та цікавій панночці рекламі присвячується!

Реклама-пані то велична
бува вона і досить звична
бува і дуже феєрична
хоча вона і дорога
та сподівання всі вона
виконує за раз і на відмінно!
хоч то вона є на білл-борді
або по радіо звучить
чи то ТВ ми дивимсь ролик
запам'ятаймо її в мить!

Отредактировано Анна Держановська (2009-09-24 11:19:59)

0

17

ЕКСКЛЮЗИВНО - Анні ДЕРЖАНОВСЬКІЙ!
Велика молодчина - ви Аня! Йдете на рекорд у тлумаченні Реклами і PіаRу... (Хочете позабирати у мене усі призи?)
В.Б
.

0

18

[size=20] ДЛЯ ВАЛЕНТНА ВОЛОДИМИРОВИЧА![/size]
Шановний Валентине Володимировичу!Я просто хочу ще синеньку книжку!Ту яку Ви Олені Захарян подарували тому й пишу!))))

Отредактировано Анна Держановська (2009-09-27 22:58:36)

0

19

Пані реклама….
Що ж віршів писали їй уже багато,
Чому  і б мені не присвятити свого вірша рекламі?

Не будемо писати, що реклама-то панянка,
Вона лиш буде Королева…ні з чим її не зрівняти.
І рук майстра, як картина, бува чорна, бува й біла,
вона у нас одна єдина.

Критики для неї завжди вистачає,
Та це не заважає вірити рекламі.
Її знають навіть діти, нам від неї не подітись
Так у нашому житті, від реклами не вікти.

0

20

Що в тобі такого є, Рекламо?
Ти за короткий час заволоділа нами!
Ти зацікавлюеш і вабиш, інтригуєш.
Щодня ти оди поклоніння чуєш!

Ти змушуєш людей матеріально мріяти,
бажати витрачати гроші, діяти.
Ти забираєш спокій наш і сон,
І вимагаєш грошей міліон.

0

21

Реклама - не проста це штука.
Для когось - це складна наука,
Для інших - бізнес, гроші, час,
Незрозумілих набір фраз:
Білборд, брандмауер, призмавіжен,
Таргетинг, банер чи щось інше.
ЇЇ ми бачимо щоднини,
В метро, на вікнах магазинів,
На стінах, стелях і землі,
Ми всюди знайдемо її,
Вона нас ніби атакує,
Когось смішить, когось дратує,
А іншим користь принесе,
Вона розкаже всім про все!
Без неї не цікаво жити,
Серед зими настане літо
Коли реклама в місті є
Все оживає і бує!

Для нас і Містера Бугрима
Реклама - то є кожна днина!
Це не дарма забутий час
Реклама зробить людей з нас!

Отредактировано Marina Chava (2009-09-30 20:01:39)

0

22

Реклама и РЯ

Каное слово появилось раньше чем мама ?
Папа? Власть ? Да нет же , реклама !
Возникло раньше крымскоГо загара 
Понятие славного , великого РЯ – а !
Реклама - не ложь , а правда другая!
И она всегда как Антарктида белАя !
РЯ – не обманщик , а хитрый шарманщик !
Этакий большой , мировой барабанщик!
О них же все знают от Буга до Рима !
Эти понятия как вселення необозримы !
Реклама была на стенАх первобытных пещер!
А о пиаре знал даже старый яЩер!
Реклама Мадам и Мистер РЯ 
Ходять под руку на каждый базар !
Мы учим их в стенах этих белах ,
Смелых нас они приняли ,
После того как мы себя пропарили!

(Написал на паре Вступ до спеціальності!)

0

23

PR -  це те що збирає ті толпи  людей, й доповідає всю купу нових  новостей.
           Збирає й об’ єднує все більше серця, і станем  пов’язані ми до кінця.
           Новини ці більше ще плавлять наш мозок і все що їм треба сприймаєм всерйоз ми.
           Їх товари купуєм чи марку шануєм, а ще рекламуєм, слугуєм, милуєм…
           Усе це зробили навмисно для тебе,  щоб ми не дізнались що кажуть про себе.
           Та ми все сприймаєм як нам подають, ковтаємо все це, а ті далі підуть.
           Підуть щоб довести усе до кінця та й на фініші себе збагатить ...до слівця…

PR це як ранкова чистка зубів. Тільки потерпаючи від наслідків його відсутності, ми розуміємо, наскільки він важливий

Отредактировано Vale^^riA (2009-10-03 22:45:29)

0

24

Реклама – це двигун прогресу,її ти сильно не займай, бо всюди нею кричить преса…
                                     Дивись,купуй,не зволікай!
                Вона у світ прийшла так швидко, так швидко мабуть і піде.
                Та ще закрита зараз клітка, та звикли ми читать про це…
                Вона те слово незбагненне, в яке поклали різний сенс.
                Для когось то сварлива тітка , для когось лебідь чарівний.
                Її одні так сильно люблять, а інші сварять раз за раз,
                Але  ніщо її не згубить, бо це прогрес , він швидше нас!


Реклама є відновлення («ре») хлама («клама») в очах покупця

 
Реклама – це вміння РЕКти про товар, щоб  навіть той ЛАМа як-небудь  чи на щось то попав

Отредактировано Vale^^riA (2009-10-03 22:59:52)

0

25

Реклама - це вередлива дитина, яка харчується нашими ідеями.

Могутня сила сьогодення
Не може жити без натхнення
Чи то дурман, чи то кошмар
Це все шановний наш PR

Задовольнить потреби ЗМІ
Гіпнотизер він над людьми
Підвищить миттю гонорар
Жаданий світові PR!

0

26

Ода Рекламе

Если Мурзик ваш кушает Wiskas
и, мяукая, к миске идет,
не смогу я теперь гарантировать,
сколько кот ваш еще проживет!

Ну и что, что нитраты и химия?!
Наши бренды извесны везде!
Ми на жизнь заработаем именем,
и нам кризис не страшен уже.

Покупатель влюбился в Даниссимо...
и пускай теперь "МИР ПОДОЖДЕТ"!
жизнь свои вводит правила, истины,
но реклама шагает вперед!

Много брендов хороших и радужных
нам твердят вездесущие СМИ.
Кто соврет. а кто правду вам скажет?!
Покупатель, попробуй пойми.

Я не буду сейчас разглагольствовать,
ее знает давно целый свет.
Умных слов я не буду заимствовать:
Прицветай и живи много лет!

Отредактировано Разенкова Мария (2009-10-07 12:02:04)

0

27

Составные рекламы:

- Бренд- это попытка выручить за товар больше, чем он стоит.

- ЦЕНА: стоимость плюс разумное вознаграждение за угрызения совести при назначении цены.

Ну и, конечно, куда без правильного слогана...)))

Рондо: Свежее дыхание облегчает понимание; Кофе "Жокей": смотри на жизнь веселей!

0

28

АННА ЮНАК:

Піар  та реклама – це брат і сестричка.
Вони нерозлучні, як місяць і нічка.
Такі працьовиті, невтомні та стильні,
А ще елегантні, веселі і спритні.
Вони неповторні, яскраві. Красиві
Все зроблять вони, щоб були ви «щасливі» .
Реклама розкрутить новий ваш товар
У цьому поможе їй братик піар!
З білбордів. листівок, та телеекрану
Усюди піар пропагує рекламу.
Така креативна ця пара, що враз,
примусить придбать золотий унітаз.
На кожному кроці до болю у горлі
Кричать вони свіжий салоган свій прикольний.
«таблетки для схуднення - суперефект»!,
А в тих. Хто прийняв їх, чомусь діабет...
А гроші у пиві – стовідсотково!
І люди купують не кажучи й слова.
Не розуміють вони, що це все –
Оману й облуду з собою несе!
Реклама – то хитра дівиця з норовом
Грошей заробити ця завжди готова.
Піар – то пліткар. До чуток він невпинний
Тихенько плете із чуток павутину.
Разом вони пара, разом вони блиск!
І люби їх кличуть завжди на біс!
Тож, друже мій милий , запам’ятай:
До них прислухайсь, але не довіряй.

0

29

[b]На РЕКЛАМУ можна витратити багато грошей , а заробити ще більше![size=20][/size][/b]

Отредактировано Анна Держановська (2009-10-08 09:49:48)

0

30

Шановному Валентину Володимировичу від студентки І групи І курсу РЗГ Антонець Катерини
На біл-бордах, у вітринах,
Сіті-лайтах, в магазинах...
Соціальна, політична,
Просвітницька, естетична...
І лише ВОНА працює,
А країну ВІН врятує,
І розпродажу багато
В мережі магазинів "Plato".
І роботу хто шукає
Всім вона допомагає,
Вдало ринок просуває.
Бо вона - двигун торгівлі,
Стимул продажу-купівлі.
Хто ВОНА? Ти здогадався?
І,напевно, закохався
У цю норовливу даму -
Чарівну пані РЕКЛАМУ! ;)[b]
[/b]

Отредактировано Катя Антонець (2009-10-11 18:36:07)

0


Вы здесь » Форум Валентина Бугрима » Конференції. Фестивалі. Конкурси » КОНКУРС із ТЛУМАЧЕННЯ РЕКЛАМИ і ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ - 09