З 2000 р. в Інституті журналістики вивчається ексклюзивна дисципліна - для студентів ІІ курсу, спеціальність "Видавнича справа і редагування", - "РЕКЛАМА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ". Дисципліна опановується лекційно і практично.
Подробиці: див. навчальну, робочу програми та навчально-методичний комплекс на сайті Інституту.
Тут же, на Форумі оголошується конкурс на тлумачення поняття "Реклама інформаційної продукції", що передбачено й модульно-рейтинговим поцінуванням...
Умови:
1. Цікаве оригінальне за змістом і формою визначення (словесне, зображальне, графічне, комбіноване і т. д.).
2. Розміщення тлумачення у цій рубриці Форуму.
Підсумки підводяться з 20 до 25 квітня ц.р. Переможці отримуються призи.
Голова журі - Валентин В.БУГРИМ