Actung! УВАГА!! Attention!!!
У контексті опанування новою дисципліною "Вид діяльності (у медіа галузі): вступ до виду (2 курс РЗГ), викладач - доц. Бугрим В.В., згідно з Болонською модульно-рейтинговою системою та враховуючи карантинну ситуацію у ВНЗ УКраїни, зокрема, у Київському університеті та Інституті жуналістики відповідно до рішення Кабінету Міністрів, необхідністю набирання студентами балів, що рекомендовано дирекцією ІЖ, - оголошуються такі конкретизовані завдання із зазначеної дисципліни:
Завдання 1.
Власне тлумачення реклами медіа галузі (ЗМІ) у конспекті та на Інтернет-форумі сайта лектора. (У даній рубриці)...
Завдання 2.
Укладення словничка термінів з реклами медіа галузі.
Завдання 3.
Побудова - „Таблиця медійно-рекламного ринку (2009 р.)”.
Побудова – „Таблиця суб’єктів медіа галузі та її продукції”.
Завдання 4.
Завершення розробки маркетингово-інформаційних матриць „5 P” на визначені медіа об’єкти галузі.
[b]Завдання 5.[/b]
Розробка таблиці „Переваги, недоліки і пріоритети друкованої реклами медіа галузі”.
Розробка таблиці "Переваги, недоліки і пріоритети прес-реклами медіа галузі".
Завдання 6.
Підготовка матеріалів (оригінал-макетів, інше) для участі у ІV Національному фестивалі соціальної реклами (тематика, вид і форми, кількість – за власним вибором).
Опрацювання рекомендованої - основної, додаткової літератури та
Інтернет-джерел із дисципліни (Конспект).
Кафедра реклами та зв"язків з громадськістю