Одим із домінантних напрямків діяльності кафедри реклами та зв’язків з громадськістю інституту журналістики Київського національного університету ім. Т. Шевченка є спрямування та підготовка студентів для участі в інститутських, університетських, всеукраїнських, міжнародних конкурсах з реклами та паблік рилейшнз.
З цією метою доц. Бугримом В.В. організована факультативна майстер-студія “Фестивальна реклама і PR”. Підготовка студентів для участі у конкурсах та фестивалях також здійснюєтья у рамках нормативних і спеціальних дисциплін: “Основи зв’язків з громадськістю“ – 2 курс (доц. Башук А.І.), “Основи реклами і зв’язків з громадськістю: вступ до спеціальності“ – 1 курс, “Соціальна реклама” – 2 курс, “Креатив у рекламі і ПР” – 3 курс ( доц. Бугрим В.В.).
У результаті такої фахово-цілеспрямованої діяльності студенти беруть учась і одержують перемоги на всеукраїнських, міжнародних конкурсах та фестивалях на рівні зі студентами зарубіжних країн та професіоналами реклами і паблік рилейшнз:Юлія Палько, 1 курс, РЗГ, ІЖ – спеціальний заохочувальний диплом ІV Всеукраїнського конкурсу соціальної реклами, номінація «Здоровий спосіб життя», друкована соцреклама, грудень 2009 р.
10-й конкурс соціальної реклами "Нові імена в рекламі – 2009", організатор-партнер – міжнародне мережеве агентство “Young & Rubicam”: 1 місце, категорія “Оn-line соцреклама” – міжвузівська команда: Машавець Анастасія, 1 курс, інститут журналістики КНУ ім. Т.Шевченка; Бакуліна Катерина, 1 курс, Міжнародний християнський університет - проект "Zlobstvunet".
23-25 березня 2010 р. у Сумському державному університеті відбувся ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади за напрямом «Журналістика та інформація» зі спеціальностей «Журналістика», «Видавнича справа та редагування», «Реклама і зв’язки з громадськістю» згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.12.2008 р. Студенська група учасників кафедри РЗГ інституту журналістики у складі Брицького Владислава (1 курс), Манзюк Тетяни (2 курс), Шевчук Катерини (3 курс) взяла 1-е місце, набравши 39,5 балів із 50-ти можливих. На 2-у місці команда із Одеського університету ім. І Мечникова, на 3-му - із Дніпропетровського національного університету ім.О.Гончара – 39,4 б. В індивідуальному зарахуванні, яке офіційно і предбачено Положенням МОНУ єдино-головним – 10 місць від загальної кількості учасників, 1-місце – Тетяна Манзюк, 6-е – Владислав Брицький (1 курс), 8-е – Катерина Шевчук (3 курс) - інститут журналістики КНУ ім. Т.Шевченка, кафедра РЗГ, спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю».
Дві команди студентів у складі другокурсників кафедри РЗГ - Шелестун Анни, Пилипенко Ксенії, Погребняк Інни, Кожухар Марії, Пастухової Вікторії і Салогуб Ірина, Тюменцевої Анастасії (спецкурс «Соціальна реклама») стали переможцями IV Міжнародного конкурсу на кращий ролик в соціальній рекламі в рамках ХIV Всеросійської Конференції завідувачів кафедри реклами і зв’язків з громадськістю та суміжних спеціальностей (голова Оргкомітету віце-президент АКАР, професор Євстаф’єв В.О., співголова проф. Шарков Ф.І. директор Інституту міжнародних комунікацій та бізнесу), м. Москва, 8-10 квітня 2010 р.
(Дипломи – додаються)