AHTUNG! УВАГА! ATTENTION!
З 2007 р. в Інституті журналістики Київського національного університету, вPеRше у вищій школі України вивчається ексклюзивна дисципліна - для студентів І курсу, спеціальність "Реклама і зв"язки з громадськістю", - "ОСНОВИ РЕКЛАМИ і ЗВ"ЯЗКІВ з ГРОМАДСЬКІСТЮ: вступ до спеціальності". Дисципліна опановуєтся лекційно і практично. Подробиці: див. навчальну, робочу програми та навчально-методичний комплекс на сайті Інституту.
Тут же, на Форумі відсьогодні оголошується конкурс на тлумачення поняття - "реклами", "паблік рилейшнз", що передбачено й модульно-рейтинговим поцінуванням...
Умови і критерії:
1. Цікаве, оригінальне за змістом і формою визначення (словесне, зображальне, графічне, комбіноване і т. д.). Прикольне (як окреме поцінування).
2. Розміщення тлумачення у цій рубриці Форуму.
Дедлайн - 7-28 вересня ц.р.
Підсумки підводяться з 28.09 по 5 жовтня ц.р. Переможці отримуються модульні бали і призи.. Учасники - модульні бали.
[b]
КаФе- дральне журі - голова Валентин В.БУГРИМ[/b]
[b]Журі у складі Бугрим В.В. (голова), Білецька А.В. (заст.голови); Косаренко Д.А. (регіональний депутат), [b]Слуценко М.В. (культоролог), Ткачук Н.П. (керівник соціальних проектів), Висоцький В.В. (підприємець) підвело підсумки конкурсу. Визначено переможців - Гран-прі, 1 місце, 2, місце , 3 місце, 4 місце, 5 місце.[/b] (Незабаром - повний текст)[/b]
Отредактировано Valentyn V. BUGRYM (2011-11-04 16:16:40)