AHTUNG! УВАГА! ATTENTION!
З 2007 р. в Інституті журналістики Київського національного університету, вPеRше у вищій школі України вивчається ексклюзивна дисципліна - для студентів І курсу, бакалаврат, спеціальність "Реклама і зв"язки з громадськістю", - "ОСНОВИ РЕКЛАМИ і ЗВ"ЯЗКІВ з ГРОМАДСЬКІСТЮ: вступ до спеціальності". Дисципліна опановуєтся лекційно і практично. Подробиці: див. навчальну, робочу програми та навчально-методичний комплекс на сайті Інституту, і звісно, підручник "Основи реклами і зв"язків із громадськістю".
Тут же, на Форумі відсьогодні оголошується конкурс на тлумачення поняття - "реклами", "паблік рилейшнз", що передбачено й модульно-рейтинговим поцінуванням...
Умови і критерії:
1. Цікаве, оригінальне за змістом і формою визначення (словесне, зображальне, графічне, комбіноване і т. д.). Прикольне (як окреме поцінування).
2. Розміщення тлумачення у цій рубриці Форуму.
Дедлайн - 27 вересня-10 жовтня ц.р.
Підсумки підводяться із 10-17 жовтня. Переможці отримують модульні бали і призи.. Учасники - модульні бали.
[b]Голова журі - акад. Валентин В.БУГРИМ. [color=navy]Члени журі: Ганна Цуканова, Алевтина Білецька, Гідеон Брахман, Анжеліка Лісовська, Віктор Петрикей, Олексій Федько.
[/color]
Журі готує нагородження (на ПередНноворіччя). В.Б.
Отредактировано Valentyn V. BUGRYM (2012-12-10 03:28:58)