ПР-РЕКЛАМНА СОЦІАЛЬНІСТЬ - 2012-13
Проект акад. Валентина В. Бугрима «ПР-рекламна соціальність» у 2012-13 н.р.здійснюється студентами 1-4 курсів (бакалаврат ), 1-го -спеціалісти, 2 – магістри – [РЗГ] курсів, 4-го курсу - журналісти Інституту журналістики КНУ ім. Т.Шевченка, 3-5 курсів Інституту реклами МАУПу, 3 курсу – арт-менеджери і мистецтвознавці – НАОМА - у майстер-класах «Рекламний креатив», «Реклама», «Мотивація споживача у рекламі», «Реклама у Європі» та на практичних заняттях нормативних дисциплін «Основи РЗГ: вступ до спеціальності», «Журналістика і реклама у мистецькій діяльності»; на постійно-діючому факультативі «Фестивальна реклама».
Студенти беруть участь у Всеукраїнському фестивалі студентської реклами, VІІ Національному фестивалі соціальної реклами, Московському фестивалі соціальної реклами “Lime”, у ПР-конкурсах і форумах.
ПР-рекламна соціальність / ПР-рекламная социальность / PR-Ad-sociality
Страница: 1
Сообщений 1 страница 1 из 1
Поделиться12012-11-16 14:29:03
Страница: 1